top of page
תמונת הסופר/תאמיר נריה ציון

איך למכור למי שמתנגד?

עודכן: 19 בנוב׳ 2022

אם אתם לא אוהבים למכור,

כדאי שתקראו את הפוסט הזה.


המטרה של כל עסק היא להשיא את הרווח הנקי,

ברגע שיש רווח יש הצדקה להמשכיות של העסק.

במידה ואין רווח,

נדרש לבדוק איך אפשר לייצר ולהגדיל את הרווח הנקי,

ויש המון דרכים לעשות זאת.


בכל דו"ח רווח והפסד השורה הראשונה היא המכירות/ההכנסות

ומתחת לשורה זו,

מחשבים את #הרווח_הנקי אחרי כל ההוצאות.


עסק שלא מצליח למכור ולהגדיל את ההכנסות,

לא יוכל לשרוד ויכנס להפסדים.


כל מי שחושב שהוא "לא יודע למכור", "לא אוהב למכור" או "לא מצליח למכור" יהיה בבעיה רצינית כשיאלץ לעמוד במו"מ מול לקוחות.


העניין הוא שיכולת #למכור זה משהו שאפשר ללמוד ואנו כל הזמן מוצאים את עצמנו במו"מ גם כשאנו לא נמצאים בעסק.


בין אם זה בזוגיות מול בני/ות הזוג שלנו, בין אם זה כשאנו רוכשים משהו בחנות, בין אם אנו שכירים ובין אם אנו רוצים שמישהו יעזור לנו


אנו שרויים כל הזמן בתהליך של מו"מ, ואם אנו לא נדע למכור אנו נפסיד בכל מו"מ שנמצא את עצמנו עומדים בו במהלך החיים.


העקרונות לכל משא ומתן מוצלח נלמדים בכל בית ספר לעסקים:


1. השלב הראשון -שלב המקרב - למצוא מכנה משותף עם הלקוח ולתת ללקוח את ההרגשה הטובה ביותר בעולם. לגרום לו לצחוק הרבה ולחייך אליו כמה שיותר.

2. השלב השני - שלב המברר - לשאול הרבה מאד שאלות על הציפיות של הלקוח ולדעת מה הצורך החזק ביותר שלו שגרם לו לפגוש אתכם.

3. השלב השלישי - שלב המכוון - תיאום ציפיות על סמך הדברים שנאמרו בשלב השני, באמצעות שימוש במילים שהלקוח אמר לנו קודם ושיגרמו לו למכור לעצמו ולסגור איתנו מרצונו החופשי.

4. השלב האחרון - שלב הסגירה - לחכות לרגע הנכון ואז לשאול את הלקוח בצורה ברורה - "אז איך אתה משלם, באשראי או במזומן?


עד כאן, סביר להניח שהכל היה לכם מוכר, אך גם באינטרנט יש דרך לגרום ללקוח לקנות לקנות.

המשווקים הטובים ביותר בעולם יודעים להפעיל על כל אחד מאיתנו מבלי שאנו שמים לב:

מבצעים, תמחור נכון, שימוש במילים הנכונות ואסטרטגיות שיווק מתוחכמות שיודעות ללחוץ לכולנו על הנקודות הרגישות באופ בלתי מודע.


אז אם אתם רוצים ללמוד איך לגרום ללקוחות שלכם לקנות מאתכם הרבה יותר

הדרך הראשונה לעשות זאת היא לפנות אלינו.


אנו נוכל לבנות עבורכם אסטרטגיית שיווק מנצחת

שתדע להפוך את העסק שלכם למכונת מכירות משומנת ויעילה

וגם אם לכם תקציבי פרסום כמו של החברות הגדולות במשק.


לפרק הבא -



7 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page